Nya året!

Hi Guise! 

Behövde ta en paus, vila hjärncellen lite. 
Just är mitt uppe i en fet utvärdering om ledarutbildningen. Ni förstår, utan denna utvärdering, inget åka ut på läger i sommar, utan läger inga pengar, utan pengar inget göra, ingen mat, och så vidare. Nu gick det för långt igen. Jag vill bli ledare för att ha skojigt och leka lekar i två veckor, inte för pengar! Om jag behöver pengar så är päron-banken alldeles nedanför ;) perfect! Men jag måste ända skriva denna pryl. Är på sidan 6, och är endast halvvägs kvalitét före kvantitet. Ida goes: no. Detta är det perfekta sättet att fira det nya året! 

På tal om nya året! 

Gott nytt år! Har inte hunnit blogga om det tidigare men nyår firades hos Ellen med hennes familj och bekanta. Man får passa på att fly medan man kan! Mormor och morfar var på ingång här hemm under den kvällen... Så istället för att samtala med dom så satt jag hemma hos Ellen och åt pilgrimsmusslor, hehe! 
Jag borde jobba på ett ställe som skapar "good deals"! 
Jag hade det toppen och jag fick min kyss vid tolvslaget. Ni förstår, jag och Ellen ska ha bröllopet nästa år, det är ett nyårslöfte! ;)



Obligoriska fyrverkeri-bilder.
Remember. 
Obligatoriskt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0