February the first!

Hallå där, Ida här! 
Idag så är det första december (höll jag på att säga/hoppades jag på), men nej, självklart inte! Första februari är det och jag har spenderat dagen med Ellen och Theresia. Har saknat Therre så mycket! Vi sa senaste gången vi träffades att vi skulle ses en gång i månaden. Tjuren skiter mycket. Ett halvår senare, ish, så träffades vi. Hon och jag får nog ta en pinkie-promise på den överenskommelsen, man kan ju inte bryta en pinkie-promise, det gör man bara inte. Det är lågt. 

Första februari bjuder även på premiären av Melodifestivalen, och även detta år så har man satt sig ner i soffan för att kolla på meningslösa låtar av en massa B-artister. Varför gör jag samma misstag varje år! Och även detta år så sa jag "Nejmen det kanske är lite bättre i år!" Fast det är ju det man bara säger, det man egentligen menar är "Jag vill inte hänga efter i snacket..." 
Och när jag kommer till skolan på måndag så är man iallafall ärlig då man säger att det var keff. 

Något mer denna dag bjöd på var The Last Song på televisionen. Det må vara en utav mina favorit filmer, men var dom tvungna? Jag har fortfarande inte återhämtat mig sen jag såg den för fjärde gången år 2012. Men jag kände att, äh jag såg den för två år sedan, och nu är det femte gången jag ser den, jag lär väl inte gråta denna gång? Huehue, det var vad jag sa innan jag såg den ja. Nu ligger jag på soffan, med ett huvud som har försvunnit efter tsunamin den råkat utför. Nu taggar jag ytterligare två års mentalt uppbyggande och rehabilitering. 
Jag måste sluta leva mig in så mycket i filmerna jag ser. Det är ju bara en film! Det är inte direkt så att finns monster i garderoben. Eller det var iallafall det mamma sa. 

Aja, jag äter mango nu och dricker te ur min disney mugg. Lite ironiskt att det står "I'm so happy" då jag är "so deppy". Denna rehabilation lär ta ett tag...


Hejsvejs, leverpastejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0