Dagens!

Enda sedan nästan alla mina inlägg har börjat med att jag sitter och äter framför tv:n med en kopp te så tänkte jag starta detta inlägg med att säga att jag sitter i min favorit fåtölj, kollar på Geordie Shore , med en fruktsallad och te-koppen i min hand :| Förrutom att prata med skumma röster och göra allmänt konstiga ljud så är det nog en favorit aktivitet. Detta är min typ utav yoga, helt klart. 

Har haft sjukt ont i halsen idag, lovar att jag svalt en studsboll i sömnen, för att det är så det känns. Har till och med köpt superdundermegaawesomeprylsak halstabletter, eller Zyx kan man också kalla det. Det funkade halvt, efter att jag dragit i mig hela Alvedon paketet och ändå har jag fortfarande mycket ont. Jag tar mig snart till något asiat-land om detta inte blir bättre så att dom kan ta mig till något tempel och utföra någon helig ritual med sina örter som tar bort smärtan på dos sekundos och ger en evigt liv typ.  Man kanske får stanna hemma från le skola imorgon, vore riktigt skönt dock!  Annars så har jag städat rummet mitt idag, den gamla vanliga halvårsrutinen, jag tog även en promenix med Ellen-smällkaramellen idag också. Ganska produktiv har jag varit ändå ;) 

Nu måste jag gå! Utlovat drama i Geordie Shore idag. Som jag har längtat! Ojojoj, vad jag kommer att bli en skvallerkärring asså. 
Tjolong!

Tappade precis en banan på mattan. 
Vet inte vad jag ville komma med det. 
Kanske ska ta upp den...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0