Dagen tillägnad åt semlorna!

Tjohejsan i lingonskogen!

Nu börjar jag sakta men säkert komma in i mina samma gamla vanor igen, som innan min utlandsresa. Snart har jag kollat mig igenom all social media så jag inte missat allt gossip som hänt på norra delen av Europa. Vill ju liksom inte komma till skolan en dag då alla bär vita kläder förutom jag som bär svarta, pga "hylla-änglar-vita-kläder-dagen-för-vi-gillar-gräddfil" typ. Mitt livsmål är att känna pengar utan att behöva jobba inte leka det svarta fåret! Nej inte min grej, och just därför behöver jag ha koll på läget. Annars så hade jag lika gärna kunnat slänga datan i sjön. (Vi tar den meningen med en nypa salt)...

Men jag är ändå efter med allt. Läxor över lovet, bloggning, städning, allt. Jag vill skylla på tidsskillnad och jetlag, men ändå sedan Sverige och Barcelona ligger under samma tidslinje så har det omöjlighetsgjort. Korvbacon säger jag bara. Nu måste jag komma på en ny ursäkt. Någon som har ett förslag? Jag tänkte något i stil med 'att katten åt min läxa, spydde för att hon är allergisk emot pappersark, och därför måste jag stanna hemma och hålla hennes leksaksdjur varma', men jag venne, det kanske låter klychigt? Men aja, vi får se. Kanske byter ut katt emot hund. 

Vill att ni ska veta att jag, inom en snar framtid, tänker skriva ett fint gulligt litet inlägg om min Bracelona-resa. Ska försöka komma ihåg det, men det kan gå som katt-historien. Men nu iallafall bär det av till semla och Glee. Älskar semel-dagen! Eller för er 'extremt svenska-ämne-insatta-människor som inte klarar av att vänder lite på orden och mår dåligt och känner sig så illa behandlade att nk går in på toaletten och spyr', fetis-dagen. 

Ha det bræ! 

Glömde att fota innan jag tog första tuggan.
Där rök den bloggkarriären...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0