Sportlov med dess hög & lågdalar!

Ja hallå där, Ida här!

Ja då var det söndag igen och jag är lycklig! Vet ni varför? Nej det är inte för att jag precis fått äppelbitar, även fast det gör mig glad ändå, men den riktiga anledningen är att jag är lycklig för att jag inte genomlider någon söndags ångest då det är lov hela nästa vecka! Förstå lyckan när man kan gå och lägga sig denna söndag UTAN att ställa in väckarklockan! Jag lever just nu i extas O.O
Nej inte pga äppelbitarna. Pga sovmorgon.
När ska ni lära er?! 

Jag har en fråga. Vad är det med lov och att dom att alltid ska gå så snabbt? Men hinner lixom dra av en fis och sen var det dags för skolan igen. Det är det enda hemska med lov, dom tar lixom slut. Inte ok. Nu blev jag ledsen. 
Nej inte för att äppelbitarna tog slut, men det med. Utan för att detta lov kommer att ta slut :(

Aja, får väll passa på att njuta så gott som det går, och då passar det väll alldeles ypperligt att man ska mysa runt på Ellen land imorgon! Det blir ju inte alldeles för länge jag stannar där, men jag måste hem innan jag far vidare till främmande land. Jag har inte nämnt det, men på torsdag så bär det av till Barcelona! Yes, Ida är språng ;) 

Nu måste jag packa inför morgondagen + duscha. Luktar som tio stall ihopklämt i ett. 
Inte bra... 

Ska ta upp den svarta skönheten till höger också. Tappade den för ett tag sen...
Ignorera godisdetaljerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0