Hoppet är ute.

Jag har gett upp. Matten. Jag har gett upp med matten. Jag har försökt, men hur ska man kunna lära sig något matematiskt om man inte ens kan uttala det på svenska? Låter logiskt, huh? Vad är det för bananer i pyjamas fasoner?! 
Så nu har jag parkerat mig i soffan med nudlar och en massa tv-tittande. Lite som i en såndär fin film när man köper hem Kina-mat i små kartonger med en massa tända ljus osv. Den enda skillnaden är att i dessa filmer så brukar det alltid vara två personer som delar känslor med varandra som sitter i samma soffa, och jag? Jag sitter här själv :|

Jag behöver iallafall inte dela med mig utav min mat. Suck on that deeply in love couples! Jag får ALLT själv. 
Just suck on that.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0