Potatisar och SL

Jag som trodde att SL hade svårt at hålla tiderna, intressant hur en resa på normalt 1 h tog endast 30-35 min idag, och det sjukaste är, hur gjorde dom det med snö på backen? Äntligen har dom fattat att under vinterhalvåret så brukar det komma en hel del snö och hade någon form utav en plan B. Grattis SL, det tog endast ca 98 år för er att inse att snön kommer åter år efter år. Grattis, det rullar nu eller?

Efter att ha levt the suite life of SL, haft två prov, en danslektion, pannkakebak och en massa förflyttningar överallt så har jag äntligen satt mig ner på mitt, oväntat bekväma, golv efter en väll förtjänt långdusch. Och jag har helt slut. Duracell kaninens batteri står på 0 men det ska snart ändras. Men jag orkar inte gå och lägga mig, jag är för trött, och ännu värre. Jag måste borsta tänderna först. Om jag inte stannar precis här, på golvet, där jag hör hemma. Nejdå, nu ska jag inte vars en såndär soff-potatis som man skulle sa för 200 år sen på 80-talet ish.
Men nu, ja just nu, så låter soff-potatis som den nya heliga gralen än något illa. 
Jag gillar soff-potatis. 

Nu snackar jag en massa goja så jag hälsar er ett tack från mig med en leverpastej! 

Älsklingen kallar på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0