Mission complete!

Mission complete. Måndagen är över, och Ida var hemma heeeela långa dagen,  och vet ni vad det bästa med det är? Att jag inte behövde göra matteprovet idag! Score x7000, för om jag hade gjort det, då hade omprovsdatumet varit nerskrivit i kalendern, så jag vill tacka min heliga ande för att du lät alla bakterier stanna i min kropp. 

Men jag har inte slappat för det, förutom att jag vaknade 11 och har sett några avsnitt utav awkward, så har jag pluggat för kommande redovisningar. Så ikväll ger jag mig själv en klapp på axeln för att jag har varit så duktig, så att jag kan få och lägga mig med ett gott samvete. 

Goodnightie then! 


#yoloswag






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0