En "refreshing" tupplur

Denna skoldag har varit mycket lärorik och extremt intressant. Faktum är att den fyllde mig med en sån härlig energi att jag somna när jag kom hem...
Standard. 

Just nu är jag nyvaken, ser bokstavligen ut som en mullvad, ögon små som riskorn, en halv dubbelhaka, utsmetat smink och typ grå. En mullvad helt enkelt. Sur som f, då min broders höga skrik från hans spelande väckte mig med en så ljuv stämma att jag vakna upp skräckslagen och kunde inte riktigt urskilja om skriket töd på husbrand eller en inbrottstjuv. Vet ni vad? Vi kan säga båda. 

Så, nu när man ändå är uppe så är det bara att fortsätta livets banor, så jag ska pallra mig iväg och skriva på en liten samhällskunskapsuppgift och vara ständigt sur, för om det inte var det min lärare ville åstadkomma med denna uppgift... Då har hon brutalt misslyckats. 

Peace out✌️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0