Mitt 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har följt alla gamla vanor som jag gjort hela mitt liv. Rädd för att testa nya prylar. 
Självklart att jag gjort massa nytt detta är!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ehum, nästa fråga???

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Om det varit så, då hade jag varit djupt orolig. 

4. Dog någon som stod dig nära?
 Nära och nära, nej. Men pappas morbror dog. Detta ställde släkten lite upp och ner på sina håll. Som om den inte redan var lite sned. 
Tankar till Per! 

5. Vilka länder besökte du?
 Tro det eller ej, men jag har varit i Sveriget! Klå den ni!
Sen kom man hela vägen till England, London också. Det tog bara tolv år, men vi hoppas på att denna resa fortsätter som en ny vana nästa år..




6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
 Lever i nuet! 
Hah, nu blev ni förvånade hur djup jag kan va! 
Jag vet faktiskt inte om jag kommer att sakna något. Eller jo, ledarutbildningen maybe?

7. Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Siffror är inte min grej..

8. Vad var din största framgång 2013?
 Jag fick ett nytt rum, så nu kan jag glädja mig framgången från klaustrofobi.

9. Största misstaget?
Jag köpte aldrig den där väskan i London. Hade varit perfa till allt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har man astma så är man sjuk typ hela året. Jag har nog tappat rn hjärncell eller två så ofta jag har slagit huvudet i sned-tacket, kommer aldrig att vänja mig vid det. Jag har opererat mig om det är en skada? 
Nej det är det inte.

11. Bästa köpet?
Jag är kär i min julgran. Ska gifta mig med Gunnar här!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det brukar väll vara mat. 
Oväntat va?!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag fick äntligen lämna grundskolan! Fyfan så skönt att gå i estet! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Vart ska man börja?
The fox, We can't stop, wake me up. 
 Ni vet, alla sönder spelade låtar från radion...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Det är inte direkt så att jag antecknar mitt humör i en bok, men gladare nu när jag går i en bra klass med fina människor! 
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Rest. Står ingenstans att svaret skulle vara realistiskt ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Porrsurfat. 
Skåmt åsido. I don't know.

18. Hur ska du tillbringa  julen?
Shut up Människa med stora vita skägget, christmas is over! 

19. Blev du kär i år?
Kommer alltid en och en annan kändis crush...

21. Favoritprogram på TV?
GEORDIE SHORE!! Hur har man ens kunnat andas utan den serien under tidigare liv. Jag förstår inte.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Listan bara ökar😂
 
23. Bästa boken du läste i år?
 Jag har ju läst Hungerspelen ytterligare en gång fast på engelska senna gång, så,The Hunger Games! 

27. Årets bästa film?
The Hunger Games: Catching fire och Silver Linings Playbook. 
Vem sa att jag hade en crush på Jennifer Lawrence, vem var det?!



28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Var på brorsans hockeymatch. Denna familj behöver gå på terapi snart...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att Michael Jackson hade kommit från ingenstans, återuppstådd. Men drömmer är ju till för att krossas... :|

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Allt utom orrig. I can't stand orrar!

31. Vad fick dig att må bra?
Friendos. Stay back, they're mine!!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
"Mr. Styles, My body's ready!"...
Skulle ju inte säga nej till den unge mannen direkt...

33. Vem saknade du?
Hade ju varit kul om jag och Theresia hade röjt mattan tillsammans i gymnasiet, men det är något vi får göra utanför skolan istället ;)

35. Planer för 2014?
Operation på fot nummer 2. 
Åh vilken höjdare. Man blir ju så glad att man nästan spricker.
Varför måste tårna vara i oordning?...

Annars så vill önska er en härlig nyårsafton med god mat. 
Typ huvudsaken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0