Det är såhär jag pluggar!

 Veckans kortaste dag. Skola 9:20-11:50, och kommer hem och avlider. Jag hann bara få på mig pyjamasbyxorna lite snabbt innan jag låg som en dreglande pöl på min säng. 
Varför kan jag inte somna lika snabbt och djupt när jag väl borde? Det verkar tydligen onödigt! 

Nu borde jag egentligen göra en hel del mattematik, men så fort jag försöker att tänka så drar mitt huvud sig tillbaka till denna kudde. Det är som en hel-vetes magnet, och jag är för svag för bryta denna process. 
Eller så är det ett medvetet val att låta bli. Ibland så får man unna sig att skippa allt plugg. Även fast det händer ganska ofta. Hehehe. Det kommer att bita mig i arslet senare så vare värt det idag. 

Jag ska ge er ett tips. Fötterna vid huvudändan utav sängen. 
En grym experience. 
Nu förstår jag Pippis kärlek för detta asså :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0