Produktiv söndag ja!

Då var även denna söndag över, och för en gång skull så har det varit en produktiv söndag! Sing Hallelujah! Det tog bara en 16 år. You know what they say: Bättre sent än aldrig ;)

Men idag så vaknade jag och gick ut och fotade för en fotouppgift till skolan. Men det var inte första gången imorse som jag försökte mig på denna uppgift. Det hela började igår. Jag tvingade mig ut, vilket i sig kräver mycket kraft och mod när det är en regnig lördag. Men ut kom jag tillslut och beger mig till mitt förtänkta ställe. Väll framme och jag tagit upp stativet och skruvat fast kameran så ska jag sätta igång den, också går den inte igång. Paniken uthör, bah "shit! Den e sönder!" Fast lika snabbt så kommer jag på, "Fuck! Jag har batteriet på laddning där hemma.." Jag kan säga att det inte var en så värst nöjd Ida som kom hem igen sen. Jag hade ju fixat allt! Till och med zoomat in kameran! Att någon någonsin skulle få fungera? Nej men det är väll onödigt! Aja, ny dag nya tag! Batterier var med idag iallafall. Tur det, annars så hade jag väll tagit livet utav någon. No joke.

Sen så blev det lite reunion med gänget från gamla klassen! Detta inkluderade, självklart, mat så de blev en lunch på Vapiano! Pasta med pesto blev det! Peston sviker mig aldrig! *Hint* *hint* kamera-batteri-hel-vete! Gott och trevligt anyway. Sen bar det av till match på det. Gick skit bra, bara det att vi förlorade. Men så är det alltid när vårt lag spelar bra. Då förlorar vi ändå. An damn evil circle. Många el-aka hörn på den cirkeln :(

Och nu är man hemma igen, med tekoppen. Mamma och pappa har köpt jordgubbar och kräftor till mig också. Ovanligt trevligt. Jag får fråga dom senare om vem som har dött.
Eller så vaknar jag upp på Lundsbergs internat. O.O
Morgondagen får förklara det.
Byeers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0