När Obama är på Sverige besök...

Jahaja, då var man påväg till bussen. Vi ska ju till barnens ö med skolan idag. Tjihoo, ett dygn på en ö med hinderbanor, samarbetsövningar och inget internet :| Nej men det är ju med sällskap av härliga människor så det kommer att bli kul så jag överlever, med inslag utav mat då, annars så hade det vart kört. Fick värsta sovmorgonen idag också! Vaknade till och med innan klockan. Händer inte varje dag! Nä, det har faktiskt aldrig hänt... Men ändå så satte jag klockan extra tidigt för att idag så kommer ju Obama hit och det kommer bara resultera i missad buss om man inte åker tidigare än beräknat. Det är fan snudd på att det blir trafik ovanför mark också med alla 750 tusen flygprylar som ska cirkulera runt om honom. Det lär ju bli svårt att missa vart han befinner sig nånstans, det är ju bara att kolla efter det enda svartamolnet denna soliga dag. Det är helt sick hur mycket skydd en människa kan ha! Utifall att de 700 personerna inte kan stoppa en eventuell mördare, då tar vi 40 bilar i en plan B, men man behöver ju alltid en plan C så varför inte ha 5 helikoptrar? Men 5 helikoptrar kommer man ju inte långt på. Så vi har 3 enorma flygplan, asså bara utifall att...
Men det är väll bäst att ha det så, jag menar om det skulle stå, "A swedish dude with a gun shoot Obama, and now his dead", på löpsedlarna världen över imorn, då lär Sverige bli jämnat med marken. Men det är inte bara Sveriges försvar för Obama som har en plan B. Om Sverige blir bombhotat, då tar bokat jag en resa till Afrika, enkelbiljett. Det är vad jag kallar en plan B.

Nu ska jag mot land utan internet uppkoppling.
Tjohejs, leverpastejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0