Livet i FF!

Är ensam hemma denna kväll, ett ypperligt tillfälle att krypa upp i soffan med mat och dryck i myskläder och kolla på Geordie Shore. Man får ju passa på när ingen är hemma, kolla på Geordie Shore offentligt med mina päron är något som bara skriker "AWKWARD" rakt ut i fria luften. Nä, jag tänker inte vara med när mina päron lär sig nya ord för våra könsorgan. Så nu laddar jag upp mitt singelparty och kollar på ett avsnitt innan den nya säsongen drar igång. Wehoo! Så typiskt jävla jag att längta till ett helt meningslöst program. Det är kanske är därför att jag är meningslös själv 0.0 Det kanske är för att livet är meningslöst 0.0 Det kanske är för världen är meningslöst 0.0 Och kanske för att hela universum är meningslöst! 0.0 Well that escalated quickly. Det jag vill säga är att det inte är mig det är fel på, det är fel på resten utav världen. (Vi-kan-ju-alltid-låtsas-scenario).

Nu börjar det snart. Och jag måste bara hinna pudra näsan innan. Okej, fan vad töntigt! Jag måste bajsa helt enkelt! Så So Long mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0