Hemmakurer vid sjukdom.

Ligger hemma i sängen och försöker bli av med huvudvärken som antastar mitt huvud! Detta görs självklart framför en massa matprogram som tv:n bjuder på. Det är perfekt när man är sjuk eller mår dåligt. Om matprogrammen inte gör dig frisk så får de dig, iallafall, på andra tankar ;) Tips från coachen. Ska sätta patent på det tipset sen. 

Idag var det en ovanlig skoldag, men det klagar jag inte på. Min lärare var sjuk, sad for him, men man är inte ledsen så speciellt länge när man får höra att man då börjar 12:30. Det här med gymnasiet bjuder ju bara på fantastiska nyheter, jag var orolig där ett tag att det skulle bli lite väl svettigt men se på oss nu, ligger hemma och såsar på förmiddagarna. Snälla Gud, låt det bli en vana! 1h matte bjöds det på sen var skoldagen slut. Så jag förstår er konfunderation över min huvudvärk, för jag hajar det icke heller.. 
Ska försöka att bli av med den innan dans och fotboll. Får väll ta och testa dunder-medicinen, mat, sen. Om inte annat så får det mina sinnen på glatt humör :)
Ha't bra! 



Det var en gång ett inlägg, som hade mycket intressant information om gårdagen. Men inlägget hade grova störningar och åt bajs, då det försvann. (The true story about gårdagens försvunna inlägg som inte publicerades) 

Ps. Still a better story than Twilight. 
Just sayin! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0