Det är så man firar morfar..

Tjeina!
 
Har precis kommit hem från mostern där vi firat morfar idag. Det var som ett vanligt kalas brukar vara när morfar får bestäma, med smörgåstårta och mumsmums. Det är min morfar de, inte för att jag någonsin kommer att störa mig, snarare tvärtom. Jag är ett stort fan av smörgåsar och tårtor, slå ihop det så blir det matorgasm. Och sen fika med mumsmums, asså X.X Det är därför jag är favorit barnbarnet, för jag är den enda i släkten som alltid är med på en fika. Tänk om det ändå bara var så enkelt med lärare, "Jomen visst! Jag tar gärna en fika med dig Kerstin så blir jag favorit eleven och så får jag mitt A i biologi" ;) Hursomhelst, lycklig var han och trevligt var det. 
Nu är jag hemma och tänker slänga mig på sängen i en minut innan nästa äventyr far igång. Ska sova hos Ellen och jag måste låta maten smälta innan jag ska få i mig nästa. 
Wish me luck! 
 
Sayonara!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0