Partaj-friday!

Hade tänkt kika in och säga att jag överlevde onsdagens tandläkarbesök trots allt, jag känner mig så älskad och hedrad tack vare ert oroande att jag kanske inte var kvar vid livet, nu kan ni äntligen anda ut igen. Inte sant? ;)
 
Nu är det äntligen fredag igen! Party, fecke, haffla! Eller hemmakväll framför idol, men det gör ju inte jag, pfft, nej. Det gjorde jag ju förra veckan, man får inte gå i vanor ung ålder, inte bra har jag hört. Fast jag må erkänna, sitta hemma med en kopp te och kolla på mordern family låter ju lite smått trevligt. Fast det får vi ta nästa vecka isånnafall, går ju tyvärr inte idag. Idag är jag ju på party. 
Eller singel-mingel kanske. 
 
Saknar denna Theresia såhääääääääär mycket! ♥
 
 


Kommentarer
Theresia

Saknar dig massor också!!! <3

2013-10-21 @ 15:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0