Jo jag tänkte...

Hejsan svejsan! 
 
Gårdagen bjöd på en trevlig staden vistelse med Ellen. Det blev lite subway och lit shopping också. Det blev en heldags vistelse och jag deckade brutalt efteråt. LOL-lipop. Och idag så har det degats en del med sushi och lite häng med en gammal bekant, Ellen. Men allt degande blir det sanrt ändring på. Imorgon ska jag på ledarläger i Karlberg. Deg där? Nje, uppstigning 05:00 och mat en gång per dag om man har tur. Okej, det är lumpen, men uppstigning vid 08:00 och mat fyra gånger per dag låter mer som våra ledarläger dock. Men det ska bli fetma najs! Samla en massa störda människor på ett och samma ställe där vi ska förväntas ta eget ansvar. Det är som en ren humorserie, och man kommer alltid därifrån med ett 6-pack. Att garva 24 timmar om dygnet är mitt bästa träningstips ;) El tipset från le coach! 
 
Men vet ni vad jag tänkte? Jag tänkte att när jag väll är där borta så är internetuppkopplingen lika med -750 så lär ju blogguppdateringen ligga på ca -750 den med, men I have a lösning på el problemo! Vad sägs om några tidsinställda? Sanningen är att jag skiter i vad ni tycker för jag har redan skrivit dom ;) Men det vlir ju jätte bra, då får ni en dos av Ida lite sådär utspritt i lagom doseringar. Jag beskrev precis mig själv som en drog... "Tjenare Gunnar ska vi ta injicering Ida denna afton?". Något att skriva i sitt CV. 
 
Standard att bliden blev sne! Fast det säger jag ju inte. Det är en estetisk synvinkel I SAY! 
Ses på söndag My babes dårå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0