Förklaringen dårå...

Hur ska man börja detta nu då? Vad sägs om ett simpelt hej?
 
Hej! 
Jag nu ska jag förklara mitt plötsliga försinnande, det är enkelt, jag har inget att säga men blogg.se kan väll skriva en hel bok om det! Mitt problem under den senaste tiden är att jag kan logga in, skriva mitt inlägg ladda upp bilder dessutom, men det absolut sista moment publicera går ej! Jag har varit så arg att jag lätt skulle kunna ta livet av både iPad och iPhone. Datan skulle också kunnat åka med där ett tag, men nu kommer ett inlägg så alla tre kan tacka sin skyddsängel och segla vidare i sitt liv. Jobbigare för en annan dock, har ju hunnit avlida innan jag kunnat publicera mina inlägg. Och mina läsare jag har kvar, ja dom stackarna har hunnit gå pension innan dom kunnat läsa det. Kortfattat: Detta har varit illa. Och jag venne när allt fungerar osv, så ojämn bloggning från min del. Bajskorv.
 
Men denna dag hade kunnat börja bra iallafall. Efter många långa samtal med lärare så lyckades ES13A få vår "fria projekttid" till något man kunde göra hemma, vilket är lika med, sovmorgon till 12! Bättre en högsta vinst på chokladhjulet fan. Så jag hade lagt upp en plan på en härlig, utvilande och lång sovmorgon. Haha, you wish. I morse så vaknade jag 7 iallafall pga elektriker som skulle så fint fixa våra elkabblar, hur gör man det då? Man tar den största jävla borren som man kan hitta och borrar i väggarna med, och ju mer den låter dessto bättre. Glad sovmorgon, vi ger dig en personlig väckarklocka för att göra den ännu lite bättre. (Ironi till tusen, bara så ni vet). 
 
Men nu har jag varit lite väll negativ. Vem kan vara arg, ledsen, besviken, deprimerad, ja listan är lång, när det är KANELBULLENSDAG? :O Så nu ska jag fixa denna ledsna fredag till en singelfest med bulle, te och idol. Eller kanske Miley dokumentären? Beslutsångest! Bajskorv. Vi får se... 
Bon Voyage så länge! 
 

 Bjuder väll på en höstbild nu medans man ännu kan. Var ju snudd på att det hunnit bli vinter innan detta inlägg. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0