Dilemman.....

Hello! 
Hänger i sängen och kollar på svenska hollywoodfruar med en obligatorisk kopp te. Ni förstår, jag lever i ett sådant enormt stort dilemma att det explodera pga storhet. På tisdagar kl 21:00 sänds, varje vecka, ett nytt avsnitt utav tv-serien svenska hollywood fruar på tv3. Wihoo! Man blir ju bara alldeles lycklig, jag menar, inget kan förgylla en tisdag mer än ett avsnitt utav det. Ni bah: "Nej." Men screw it. Mitt liv, mina dagar. Bitch please. Aja, men tillbaka till dilemmat. Lät ju inte alls deprimerat. Men okej. På tisdagar mellan 20:00 och 22:00 är inte jag hemma pga fotboll. Man bah, COME ONNNNN! Bitch, are you serious!?... Av alla 168 timmar per vecka så är det självklart att man inte får lov att vara hemma under den ynka timmen. Jag blir fan ledsen, jag blir sårad, jag blir skadad för livet, och hur mycket bryr de sig? Inte ett bajs. De ser mig som en toalett. Något som man skiter i. Och vet ni vad det får mig att känna mig? precis som en toalett ska jag säga er! Det är bara till att infinna sig. (Även fast jag många gånger funderat på att skolka under den timmen, fast shhh, det säger jag ju inte)... Jag tackar min heliga ande, gud, skyddsängel, listan är lång för TV3 play! För nu sitter jag här med min tekopp och kollar på svenska hollywood fruar och ingen reklam heller! Jag ska vara ärlig, utan play, då hade det inte blivit någon god damn närvaro för Ida under tisdagsträningarna. 
 
Tack och hej för mig! Tanterna i rutan kallar på mig ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0