Botemedlet mot PMS typ....

Nämen tjenare! 
 
Då har man på sig sin enorma, fluffiga, varma och bekväma one-piece med en kopp te i handen och väntar på Toy Story att starta på tv:n. Yepp, så är livet när man har halsont, allt handlar om överlevnad liksom. Trött blir man av det också, men sova i mitt hem? Hahah, dagens klockrena! Min far slipar typ hela hemmet eller det måste det vara med tanke på att det aldrig slutar. Jag säger bara en sak. Kommer det att störa mitt Toy Story tittande, då kommer han att få leta efter den slipen i Kina, just sayin. Det är en varning. Lite PMS har vi alla under sjuka dagar, man rår ej för det. Men dags för lite uppmuntrande för mig denna dag. Toy Story börjar just i denna stund! Tagga lycka i hela 81 min! 
 
Bon Voyage! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0