Så kan man också plugga...

Planen att bara ligga hemma och slappa som man vanligtvis gör en fredagkväll ersattes, eller ersattes? Snarare stals utav plugg. Such bitches! Jag menar det. Jag hade kunnat haft ett singel-mingel då jag även denna kväll blivit lämnad ensam hemma. Jag hade planerat en kväll med stor insperation av ensam hemma filmen, men det kunde jag bara glömma. Aja, sitta med fötterna på bordet och klia arslet har jag hunnit med och det får bli busigt nog. Dock gör jag sådant med båda mina päron i samma rum men det är tanken som räknas, visst? ;) Jag har spexat till plugget lite (för att lätta de tunga tankarna) med lite fotboll på televisionen, men vill ni höra en liten hemlis? Okej, hemligheten är den att detta pluggande kommer att hålla i ca 15 minuter en kvart, sen så finner ni mig i en Fat-Boy kudde med en påse Skittles i handen. Vill ni veta ännu en hemlighet? Jag tycker att det där lät så härligt att jag tänker göra det el pronto!
 
Synes på senare dagar. 
BonVoyage! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0