Inget här i världen är gratis.

Då var man framför rutan igen. Haha! Trodde ni att jag snackar om el laptopo? Lurade! MTV EMA är det denna söndag så då är jag så uppbunkrad framför tv-rutan som det går. Så det är här jag sitter, ensam hemma, perfekt. Då kan man ju sjunga med alla de erfarna artisterna på sin egen lilla nivå, fast ganska högt dock. Fu. Tänk om grannarna har hört det hela? Och det kommer jag på 2 timmar in på programmet. Baconbulle!! Aja, då får dom en fin liten privat show sådär klockan 10 en söndag. Dock kommer jag kräva dom på pengar under morgondagen, här bjuds det inte på några gratis konserter inte. Men hursomhelst. Man måste ju passa på medans man fortfarande är ensam hemma. Jag undrar vad folk gör när dom är själva i sina hem. Det känns som om det är då majoriteten av dagens ungdomar sitter snälla och tysta framför sina skärmar med lite svag musik i bakgrund. Själv så tar jag volymprylen, vrider den allt vad jag kan åt höger, ligger typ halvnaken på golvet, skriker samtidigt som jag äter. Åh, skrika och äta! Mitt eget best of both worlds. 
 
Men guys! Nu ska jag fortsätta min show här. 
So loooooong!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0