Spårat party!

Hello allesammans, och ni andra!
 
Slutade klockan 1 idag! Är det änglakören jag hör? Så fantastiskt underbart att det enda ordet jag finner är underbart. #Somedeepshit. Sen far jag hem, lekte lite med Ellen som man sa när jag var ung, nu kanske man säger latja eller kanske till och med chillaxa. Ja ni vet, jag måste ju tänka på hur jag säger saker. Det är inte lätt att vara populäraste ungdomen i stan. Ja ni förstår, bondgården är enorm! Två stall, tre hagar och ett hönshus! Populär där och du kommer att ha hela livet i en ask framöver. Asså dom säger att jag är populär, men jag venne... 
Vi levde livet och härjade runt som tonåringar gör nu för tiden, knark-langar osv. Fast ne, vi är mammas flickor ända tills vi blir tillsagda att städa våra rum, då släpper vi ut våra inre varulvar. Jag har döpt min till Jacob. 
 
*BIG JOKE*
 
Sen så var det ju så att kusinen min fyllde 12. Det gör hon bara en gång i livet så det blidde kalajs. Värsta öset, jag menar halva släkten var ju fan där! Haha, men jag ska inte säga något. Jag brukar själv sitta där med min party-hatt forever alone och frosa i mig frysta köttbullar, typ. Då känns släkten som rena rama Oscarsgalan. Inte för att det är något fel på frysta köttbullar, det är rätt gott faktiskt. (Ni kan sluta tänka eeuuw i era huvuden nu...) 
Men hursomhelst så bjöds det på mat, så jag är nöjd. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0