Operation Dagsverke!

Operation dagsverke, they said.
I punched them in the face and said, yolo.

På ett ungefär iallafall.

Idag var det som sagt dagsverke. Det var riktigt hårt och slitsamt. Först tog jag en sovmorgon. Sedan så åkte jag och åt. Slitsamt, slitsamt. Jag var tvungen att välja bland flera olika rätter. Det brukar ta sådär 20 minuter. Enligt min far 45, fast det är en annan historia. Sen så behövde jag prova skor. Höll på att dö av ansträngning. Ni vet hela process tar kål på en. Man måste böja sig ner, knyta skorna, resa sig, ta av skorna, osv. Jag börjar bli gammal jag också, och det sliter på alla kroppens vitala organ.

Nejmen, jag behövde ta det lugnt för en dag. Kände att jag behövde sova ikapp lite, för annars så lär barnen i skolan få uppleva en livs levande Hulken, och det skulle inte se något bra ut, ni vet, en stor grön gubbe som jag små barn. Jag skulle dit för pedofilism så att bara sjunger om det. Så denna dag är tillägnad åt er lika mycket som för mig. Typ 1% er, 99% mi.. Skoja bara.

Hela kakan är min.

Denna kaka var ju så söt att man bara ville äta upp den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0