Och så ska det förbli...

Ska egentligen plugga inför matte-nationella, men eftersom jag heter Ida, så gör jag en ny bloggdesign istället. Vad tycks? Jag har hållt på med denna ett bra tag nu, så om ni säger något som anses vara på nivåer lägre än ok, så lovar jag er att jag spränger bloggen i luften. Just Sayin. Men det är fortfarande lite små fix kvar som jag inte orkar göra för tillfället. Ansträngd på hög nivå! Ja, alla måste ju ha sitt eget sätt att komma i form. 
 
I lördags vare ju tjejmiddag hos Moa. Kvällen bestod utav middag (ni bah: nää lunch!), snack och laglekar. Det sista gav nostalgi hela vägen ner till ändan. Ni vet typ äta kola-snöre så snabbt som möjligt, frågesporter och sådant. Asså jag blir som ett barn med sin första glass. Jag blir helt övertagad, hamnar i exstas och måste lämna placet med ambulans. Det är jag det, andra personer brukar dra slutsatsen det är bara en lek. Tur att någon blir nöjd iallafall, otacksamma människor. Fast jag är den personen som skulle kunna göra en glädjedans för en sten, men det är en annan histora. Det var hursomhelst Über bra. 
 
Bilder från Mosis. (Nej, hon är ingen potatismos. Det är ett smeknamn...) När ska ni lära er?... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0