Mat osv.

Idag har vi en lycklig Ida. Det är nämligen så att just idag så har vi haft knytkalas på dansen. Ni förstår, det är lite av en tradition vi har. I slutet av varje termin, vid någon danslektion, så tar alla med sig något gott och vi har ett knytkalas. Egentligen så tror jag att det är ett sätt för vår danslärare att få oss att dansa bra. Ni vet, vi är alla tonårstjejer i våra bästa år, muta oss med mat och ni kan få oss att slicka golvet efter ett svettigt zumba-pass med 70- åriga gubbar. Så dansar vi inte tillräckligt bra, så blir det ingen mat. Ni kan tänka er hur #%@!?*+ bra vår dans är ;) Ja, så jag hade med mig lite homemade sunshine cookies. Skoja bara. Sådant ska ni akta er för, roligt starka grejer det. Nejmen det blev, black and white chocolate chip cookies av högsta kvalité. Folk åt dom iallafall, fast det är sådant man kanske gör bara för att vara snäll. Nu blev det jobbigt. Visste att jag skulle gjort sunshine cookies istället. Det går alltid hem bland ungdomarna, och vuxna för den delen. Satfläsk.

Jag vill bara säga er att bloggen är under konstruktion och vill snart bli tillbaka i sitt normala ursprung. Aa, han har fått i sig lite för mycket kakor. Ska skaffa en skylt som lyder: Mata inte bloggen. Han får brutala ändringar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0