Livet är hårt.

Tjotjena!

Just nu ligger jag i sängen och halvsover som en tjock panda efter att ha ätit hela bambuskogen. Jag har seriöst gjort allt som man skulle kunna tänkas göra under livet på en dag. Nej, då syftar jag inte på fyllefest, mer vardagligt, typ sprungit runt kvarteret naken osv. Ta det lugnt! Bara ett skämt.

Dagen började med att jag mötte upp en kompis och vi drog in till staden och fikade. Standarden ökar. Vi har lämnat smartphone tiden då det var så man umgicks till att äta. Snart lär det väll bli iPhone+fika i ett. Snacka om att vi inte kommer att behöva bilar i denna värld då, det är ju bara att rulla ut på gatorna istället. Tänk vad coolt att ring sin vän och bah: "Jag rullar nu, är hos dig om 5 min"... Jätte trevligt var det hursomhelst.
Sedan så var det ju bara ta och fara vidare till träningen efter det. Träningen började tidigare för att det skulle bara en super rolig överraskning innan.
The big surprise... "Ni ska springa 1 mil" och jag bah: "Det är för många nollor i det talet att jag inte ens kan tänka hur långt det är..." Fast nu är det så att jag är som jag är (like no shit!) så jag är en person som finner detta med att springa extremt kul, så jag var hyperaktiva barnet i ett rum fylld med människor redo att hungerstrejka för saken. Anyways så gav vi oss ut på banan, och det fick bli endast 4km istället och annan fotbollsträning efter det.

Sen så var det ju dans. Där hade vi fått skjortor som vi skulle måla till showen nästa vecka. Måla på kläder, med händer, det är som att uppleva barndomen på nytt. Man får alla dagisbarns-gener i kroppen direkt. Ni vet, överskottsenergi, leka och bajsa på sig. Oops, kiss och bajs humorn har visst inte lämnat mina gener sen i eftermiddags. Pinsamt...

Och nu är jag hemma, har pluggat, duschat, packat, kollat hockey och nu har jag varit en utslagen panda också. Medans allt jag vill göra är att sova. Men drömmar är väll till för att krossas, precis som denna...

Livet är hårt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0