Jag gillar mina fredagar iallafall!

Vad gör ni denna fredags afton? Själv så ligger jag i sängen, med mina Olw's, har precis sett let's dance och börjar fundera på att gå och lägga mig, för att jag är trött. Det blir en bra historia att dra för polarna på måndag. "Asså jag? Ja, jag gick och la mig tidigt för att jag var trött." Alla kommer bara stå där med öppna munnar och sträcka fram sin händer för att ta på min magiska aura.

Asså, dom säger att jag är cool men jag venne.

Men nu har jag en liten fråga. Är det verkligen fel att stanna hemma under fredagarna? (Sa den som sitter inne i sitt rum...) Men ändå. Främling så känner jag för dig. #singingbee. Kommer nån ihåg det? Jag minns det som det var igår, jag satt på samma plats som jag gör idag, åt chips och sjöng med, sjöng fel. End of the story. Tadaaa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0