Born to be wild?

Hola! 
 
Sitter hemma just nu och klockan är 11.30... WoopWoop is the sound of the police? 
Vi har håltimme i 2 och 1/2 timme, så jag gick hem till min mor och åt istället. När man väll trodde att man var badass, så visar det sig att det var fullkomligt lagligt. Det är bara att inse, när ungdomarna drar ut på klubbar och festar med alkohol så kommer jag att stanna hemma med mamma, kolla på familje program med min OLW chipspåse och ett glas mjölk. Inte för att jag har något emot OLW men sammanhanget kanske inte låter så lovande om man vill leva ett liv utan att vara socialt inkompetent. Dags att ändra vana.. 
 
For the moment så checkar jag punkt på teven, eller punk'd för att låta lite som en såndär flashig amerikan. Jag har hört att man ska lyckas i Amerika så nu kanske jag lyckas få livet jag blivit född till. 
How to lyckas in the liv! Gör ord till american-style. Visdomsorden från svensken... 
 
20 grader i min by idag. Sverje kanske lyckas med konceptet sommar.
Och det är nu som det snöar imorgon... 
 
SOLONG! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0