Andra bräddgrader

Howdy Partner!
 
Hemma nu efter ännu en helg på Ellens finfina landställe! Ni bah: "Snacka om stammis". Och jag bah: "Gratis mat och tak!" Men nej, så är det verkligen inte. Det är bara spendering utav tid med sin vän och hennes nära och kära i andra miljöer. (observera den punkten). Inte för att jag vet varför jag nyss förklarade det där, inte för att jag riktigt vet något förtillfället, och inte för att jag vet vad jag ska skriva, jag vet bara om att man alltid brukar dra tre exempel i Sverige området. 
 
 
Brist på fakta, aa, så länge som den inte onödig, då är det bara, COME AT ME BRO!
 
Jag önskar av hela min tå att jag skulle förklara min helg mera ingående, men ni förstår att så fort Ida ska tänka, så slutar det med att en karusell med hästar snurrar i hennes huvud. Rätt underhållande, men användbart? Njaa. 
Men en bild bekriver mer än 1000 ord. WOLAA! 
 
  
  
  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0