Alla dessa dagar.

Hej alla människor! Och icke människor, eller vad ni nu kallas?

Min uppdatering tycks ha fastnat i rävboet. Har haft så fullt upp att jag bara aa, juste, de ja. Men nu tänkte jag säga vad som hänt under dagarna då min uppdatering blivit uppäten av vargarna.

Det var lördag i lördags, och efter lördag kommer söndag. Så i lördag och söndags så var schemat fullbokat med genrep och dansshower. Det gick så bra att vi kan ta det nån annan gång. Nej men, helt ok faktiskt. Jag sitter här idag så jag dog antagligen inte. Bra att veta.

Måndag. Studiedag. Det är det som får oss svenska skolelever att faktiskt uppskatta lärarjobbet, när dom jobbar och vi får ledigt. Jag och Ellen fann denna, extremt fina och soliga dagen, som en perfekt dag att ta svängarna förbi centrum och shoppa. Det är nu jag sitter här och slår pannan i bordet och bah: "Livet må va hårt, men när Sverige för en gång skull har bestämt sig för att bara generöst med vädret (som händer 1 gång per år) då åker man inte till ett inomhus centrum för att shoppa.." Gjort är gjort, djupt men sant.

Efter måndag så kommer alltid tisdag, och efter det onsdag. För det är ju så "coolt" att vara mainstream, snacka om att veckodagarna lever i dagenssamhälle. Ja, lika fantastiskt som det låter. Plugg.

Det är nu ni ska ge applåder och vara i helt extas och låta som sälar för att jag kom ihåg veckodagarna. Ni vet, man får bara sämre och sämre minne med åren. #randomfacts.

Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0