Utbildad legist.

Då var det onsdag kväll ja. Vad gör man? *Trummsolo* SPANSKA! Det är värt en applåd va? Skoja bara. Så roligt ska vi inte ha det. Skolan tar ju över ens liv. Som om dom timmarna jag redan spenderat i skolan idag var nog. Nejdå, Skolverket måste anse att det här med ett liv är något helt utanför deras levnadsvanor. Vad tror dom om oss egentligen. Bara för att vi inte är hemma betyder inte det att vi alla kommer att bli legister och råna närmsta Statoil. Verklighetsförankring= -8. Lite smått gulligt kanske. Man kan ju inte annat än att skratta. Så nu gör jag uppror och kollar Arsenal-Bayen München. Jag älskar att vara ett sådant busfrö, jag får en kick av sådant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0