Terapi nästa.

Ligger just nu i soffan, med pyjamas och filt. Varför inte förstöra det hela med fysikboken? Yaaay! Nej tack. Nationella prov i fysik. Jag blir så lycklig i kroppen att jag snart tar livet av fysikboken. Då kanske, bara kanske kan man må bra igen.. Efter 15 år i terapi och sömnlösa nätter med traumatiska minnen.

Men ursäktar mitt dåliga humör, måndag ni vet. Fast idag så har det varit studiedag, väldigt skönt. Jag vill här med tacka min heliga ande för studiedag denna måndag, amen. Hade tänkt ha en effektiv pluggdag, men som alla andra pluggdagar jag haft så urartar det. Det är den här stilen: läs ett stycke. Somna. Vakna. Glöm bort vad du läst. Riktigt effektivt. Det är ju inte mitt fel att dom valde att göra boken så tråkig, just sayin. Men nu måsta jag fortsätta..

Solong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0