Sov eller dö..

Första dan i skolan efter lovet. Det var som ett inslag ur Walking Dead serien. Fast vi åt inte människor dock. Det var iof väldigt kul att träffa alla vänner igen, men resten. Ja, vad ska man säga... Ge mig ett skjutvapen och jag startar 3:e världskriget.

Nu ska denna pryl gå och sova för att annars så är jag för trött imorgon, och då kan jag inte plugga, och då får jag inte bra betyg, och då hamnar jag inte på ett bra gymnasium, och då får jag inget bra jobb, och med inget bra jobb så blir jag pank, och om jag blir pank så får jag inget boende, och får jag inget boende så blir jag hemlös, blir jag hemlös så får jag ingen mat, och med ingen mat så dör jag...
Med andra ord. Nu måste jag sova annars dör jag.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0