Som om bajs-boken inte var nog..

Då ligger man på sängen och läser en bok som måste vara utläst till nästa vecka, för att vi ska ha boksamtal i skolan. I taket lyser stjärnorna är det btw, och jag undrar djupt hur det kommer sig att min lärare har valt den boken. Det handlar om en deprimerad tjej som är besatt av bröst. Observera att min lärare är närmare 40 och man... Tror jag iallafall. Det är ju pedofil varning på den va? Jag måste bara säga det att jag älskar boken så mycket att jag skulle kunna slänga den i marken och hoppa på den i ett par timmar. Perfekt sätt att hålla brorsan vid liv under sina utbrott man får. Men seriöst, vi ska ha samtal om denna bok sen. Vad ska man säga då lixom? "Ja, boken handlar om en tjej som heter Jenna, och hon är beroende av bröst.." Låter ju super bra va? Nej, jag diskuterar hellre om bajs-boken, tack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0