Om jag ändå bara var en nyckelpiga...

Intagningsprov nummer 2, check! Så skönt, nu kanske man kan sova lugnt om nätterna igen. Då är det bara religonsprovet kvar imorn, sen så, ja då jävlar smäller det. (Fråga mig inte varför, de bara gör det). Vet ni vilken information vi fick ifrån våra lärare idag? Lämnar in sina inlämningsuppgifter efter deadline så rättas dom inte, man får helt enkelt inget betyg på den uppgiften. Det var bara ansiktesuttrycket på med bekymmersrynkan mellan ögonbrynen i pannan och tänka, "Det är kört..". Sånt gör jag ofta så det är inget problem, men vad kommer att hända med mina uppgifter? Det är bara ta och mata grisarna med dom, för dom lär ju aldrig bli inlämnade i tid. Vi får kalla det välgörenhet med ett finare ord.

Nu ska jag sörja i min säng. Goodbyers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0