Ja, och skogen är vacker idag..

Hemma efter en lååååång dag. Ni vet, skola till fem, fotboll direkt efter det, och direkt efter det dans. NÄR SKA MAN FÅ ÄTA ELLER SOVA EGENTLIGEN? JAG ÄR OCKSÅ EN INDIVID! JAG HAR KÄNSLOR JAG MED! JAG BLIR OCKSÅ HUNGRIG IBLAND!
Ni bah: "Aa juste.."

Men för att förgylla vardagen lite så tycker vår idrottslärare att det vore perfekt att ha ute gympa idag. Jag bah: "Jag vet inte i vilken breddgrad du bor i, men du vet det vita där ute? Det är snö. Och vet du vad det är? Det är blöt och kallt, du vet rabies..." Det sista nej, men nästan... Som om livet inte redan var slut. Man fick inte springa på den torrlagda asfalten. Nej! Rabies snön är mycket roligare att se små barn springa i. Jag tackar och bockar.. Men jag kan inte låta bli att säga att det var lite små kul, fast vi bor inte i Bahamas, här har vi något som kallas vinter...

Okej, för att liva upp stämningen lite så måste jag säga att jag inte har något roligt att säga er...

BYE! :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0