Indiansång är bra en dag som denna

Tjenare!

En sorg har dragit över bloggen idag. Ja, Ida har blivit sjuk. Fast är det verkligen så synd om mig? Hemma, sova, äta, film.. Jo livet är rätt jobbigt. Ligger för det mesta i sängen. Ni vet, när man tar upp hela sängen och gör sig extremt tung, som en död fisk? Ja det är vad jag gör under dagarna. Sen blir jag extremt socialt inkompetent när jag är sjuk också, jag typ sätter mig för mig själv i ett hörn i fosterställning och drar indianramsor. Det är lika skräckinjagande som det låter, ja.
Men lite har jag faktiskt gjort idag. Jag har bekantat mig i ett extremt slagsmål av mutanter och människor, kunde ha blivit starten på 3:e världskriget faktiskt. Ja X-men first class är riktigt brutalt. Nej men det är en film jag alltid velat se (nej det beror inte på att Jennifer Lawrence är med. Varför tror ni de ;D.. ). Den var super bra, Ida rekommenderar.

Nu snurrar det i huvet på gammelfisken här. Vimlet mellan halstabletter, vatten, te och nässpray har gjort mig högre än sjunde himlen... Nu blir det till kojs. God natters :)

Dagen till ära ==>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0