Hallå i stugorna.

Nu har det varit riktigt dåligt uppdaterande från min sida. Fy skäms! Nu blir det smisk och sedan inlåsning utan mat eller vatten. Brutalitet var namnet. Men jag har faktiskt haft saker för mig dom senaste dygnen och det är ovanligt, så man får ta vara på den tiden, när man äntligen har den...

Hehe, men idag så har jag haft fotboll. Vi har slagit nytt rekord i träningsnärvaro. Hela 3 stycken på dagens träning. Helt otroligt! Applåderar högt. Men det var kul, fast pinsamt. Ni förstår att när man bara är 3 pers så syns vartenda litet fel man gör, och ni måste veta att jag gör en hel del fel... Senare fram mot kvällstimmarna så var det beslutat att jag och min bror skulle laga middag till hela familjen. Dålig idé. Min bror tror att han är den perfekta mixen mellan Jamie Oliver och Gordon Ramsey. Jag kan säga såhär, sist han lekte att han var en utav dom så skar han sig i fingret. Men allt smakade bra trots allt, och ingen har dött. Än iallafall...

Nu kommer jag snart att välta omkull i mån av trötthet, så jag sätter punkt för dagen.

*PUNKT*

Tack och adjö.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0