Gräv en grav med mat som jag kan gömma mig i..

Sista dan av sportlovet är redan över. Jo tack, nu ska jag hoppa ut från ett stup. Vad ska man göra lixom? Det är väll bara att återvända till helvetet även kallad skolan. Livets passion.

Idag så bestämde jag och Ellen oss för att förgylla denna härliga söndag och sista dag i friheten genom att se på bio. Silver Linings Playbook blev det. (Du gör mig galen på dubbning om ni det blev lite jobbigt). Har väntat hur länge som helst på att få se denna film, och nu måste jag lätta lite på hjärtat. Jag är little bit crazy i Jennifer Lawrence. Så! Sagt. *Andas*.. Och nej, jag är inte lesbisk. Men hon är en sån otroligt bra skådis så att hon till och med skulle spela gris bättre än just en gris. Hon fick iallafall en Oskar för denna film, väll bekänt ur min egen åsyn. Filmen var über grym. Gå och se! Eller ladda ner gratis som alla andra dagens ungdomar. Hur som helst.. SE!
För övrigt så har jag ätit på Subway idag.

Tack och adjö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0