Är det lördag så är det.. I 15 min till..

Halloj!

Idag så började jag dagen med att vakna klockan 8. Hur ofta händer det? Och jag gick upp frivilligt. Kanske borde söka upp ett psyke innan jag börjar kasta saker omkring mig.. Sedan så bestämmer jag mig för att gå ut och springa lite. Inte sådär jätte konstigt, jag gillar ju att springa. Men klockan 8 på morgonen... Det är något som måste skrivas ner i historieböckerna. Orkar inte med mig själv. Efter det så mötte jag upp Ellen och det blev hockeymatch. Final i mitt i cupen. Rätt stort, det var lixom ingen press på min bror och hans lag. Nejdå.. Jävla tur att dom vann då, annars så hade det inte blivit lördagsgodis för någon av dom. Det är en tuff värld där ute..

Och nu så sitter jag här i min ensamhet, äter jordgubbar och vindruvor like a baos. Är det lördag så är det. För övrigt då, hur mår ni? Själv så är jag så trött att jag skulle kunna äta upp en valross.

Tack och adjö för mig, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0