Studentmottagning!

Studentmottagning var det ja. Jättemysigt att mingla runt och hälsa på människor och efteråt fråga sig själv, "Vem var det?". Tur var kusinen med så man hade ju lite sällskap trots allt. Nej men jag tycker att såna tillställningar är riktigt mysiga. Kan delvis bero på maten, men alla glada människor har inte varit något större problem. Det var Elin, en granne/släkting (för i min familj så har vi seperationsångest..), som tog studenten. Hon verkade riktigt glad som smittade av sig, så nu sitter jag här lycklig själv. Avsmittande lycka, det där kan vara ett farligt beteende. Snart finner jag väll lycka utav mat. Dåligt exempel, already done. Men typ hoppa från ett stup osv. Ni förstår principen. 
 
Hursomhelst, grattis till studenten Elin, ha ett bra liv där ute, and don't drink and drive. That's bad. 
 
 
 Jomen asså, vet att ni har svårt att tro det, men vi är släkt...
 
Oh I see what you did there... Hinten behövde inte vara så övertydlig... 
Pojkar ta det lugnt innan ni kastar er över henne. Kom ihåg att hon fått den skönheten av en annan. 
*Hint* *Hint*
 
Nu blire Sverige-Österrike, lite sådant måste man ha en kväll som denna också. 
Slicka ostbågar och kolla på unga män som spelar fotboll, feelings overloaded.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0