Övernattning fast utan övernattning. Äh, dansavslutning...

Well, det var ju planerat att jag skulle göra ett inlägg igår om övernattningen på danslägret osv. Men det blev aldrig av. Det blev en smekmånad i Bahamas med sängen istället. My bad. Vi får väll ta det nu istället.
Vi började klockan 2. Sovmorgon, hallejuah. Sen så hade vi en danslektion. Salsa, inte min starka sida direkt, det blev mest en stor salsa-sås av det hela. Aja. Sen så blev lite maskerad ombyte och lekar. Det var temat "Precis kommit ifrån..." Och som om vi inte redan haft tillräkligt mycket av det i min familj så blev det "precis kommit ifrån en hockeymatch". Det var ju inte speciellt svårt att få tag på grejer för det. Gick in i brorsans rum och fem minuter senare var det bara ready to mingle. Sen blide det taco-middag, ME GUSTA. Sen så var det lekar och mat hela natten. Asså bokstavligen. Nya diet stilen: Eat and no sleep. Kissie borde vara stolt. Men så går det när man har en lokal fylld med hyperaktiva ungar som man sedan matar med socker. Jag kan inte komma och säga att jag var reda för att springa stockholm marathon. Från att jag öppnade dörren hemma tills dess att jag låg i min säng gick på en tid på ca 60 sekunder. Alltså 1 min om ni ville veta. Observa att jag han byta byxor. Min största levnadsstandard, pyjamas byxor alltid när man kommit hem. Men bra hade jag det hela kväller, natten, okej, hela vistelsen. Så. Hade haft så roligt att jag vaknade till middagen igår. Skulle kunnat sova mer. Men åt bacon heller att jag missar middag. 
 
Snabbaste outfiten evaa. Bokstavligen. Jag hade inlines...
Välkomstdrink. Sen så var det bara, mat.
...och mat...
...mat...
Lekar med mat...
Också lite mer mat. 
 
Vad är matkoma lixom?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0