Lite uppdatering ska väll inte skada ;)

Hello damer och herrar, mm..!

Har varit lite dåligt uppdaterad. Ska man se det som något bra eller dåligt? Jag kanske äntligen har tagit modet att gå ut i det oändliga ljuset även kallat utomhus. Nejmen sanningen är den att jag är ute på Ellens land och dom har internet så det är inte det, men jag har inte hunnit med att skriva bara. Men nu så!

Under de senaste dagarna så har vi druckit te och kollat film en hel del. Jag vet vad ni tänker. Som alltid. Men ja. Jag har gått och blivit sjuk. Ja, jag började märka det i måndags morse. Det var som någon vit grejs runt munnen och ögon var lite röda och jag betedde mig lite annorlunda än vanligt. Det stod klart för oss alla. Rabies. Den gick ni allt på va? Haha. Jag har drabbats utav en simpel gammal vanlig förkylning med halsvärk. Jag som ville sticka ut från normen men nej! Go with the flow som dom brukar säga. Ska försöka tillfriskna till på fredag. Midsommar you know. Och jag gillar midsommar.

Ha det partaj så länge. Nu ska jag ta min dagliga dos astmapryl, nässpray och halstabletter. Bli inte förvånade om nästa inlägg är skrivet från Maria sjukhuset. Känns som om jag har hela glasbanken i mina händer.
Och jag delar inte med mig. NattiNatti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0