Vad gör man inte hemma?

Holas! Hemma är vart jag befinner mig, efter en vecka på Ellens land. Tiden går snabbt när man har roligt och hej du så snabbt denna vecka har gått! Och mycket har vi gjort, och förändrats en hel del oxå. Jag kom dit som en albino-råtta, för att sedan övergå till en snabbmats kyckling för att sedan uppgraderas till det finare gourmé köket och bli en helstekt hummer. Mycket het krydda i köken med mig där. Ni bah: "Hah, dagens!"
Men nu är jag hemma igen och vad ska man göra nu då? Det är ju då otroligt intressant att sitta hemma och stirra in i väggen att jag är rädd för att tjata ut det så jag känner att jag måste hitta på något, det är bara naturen som kallar på mig helt enkelt. Men det blir svårt när man ska vara hemma resten utav sommaren och resten utav världen är på väg till en annan planet. Så morgondagens planer:

1. Bygga en rymdraket.
2. Råka få med mig en rymdraket från NASA i väskan.
3. Sova hela dagen.

Jag vet inte hur man bygger en rymdraket och vart ligger NASA? Baconen också då måste jag väll gå med på alternativ nr 3 då. Nej fy, det var ju inte alls meningen. Usch vad jobbigt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0