Leta internet är som jakt på en mammut. Det finns inga mammutar.

Jesus Kristus, Buddah och Mohammud! Jag fann precis skatten i slutet utav regnbågen. Internet. Och nu är det dags att surfa på vågorna!

Jag och Sophie har spenderat ett dygn här i Halmstad och vi har inte dött, än.
Vi har hittat på en hel del redan faktiskt. Vi har storhandlat på Ica maxi. Hittar man mig inte på toaletten eller i köket, gå till närmsta Ica maxi. Sen så har vi även hunnit ta ett bad. Och jag kommer att köldskador till slutet utav Augusti. Jag har funderat på att bada is vak nån gång. Nu ska jag säga att det är struket från min "to do list", klarar jag inte av att bada i juli månad så drar jag den smarta koppling att bada i vinter är utom min tillsyn. IQ utökad! YES!

Nu spenderar vi tiden i stan på Espresso House där jag ätit en macka som var bacon god. Var bara det jag ville säga! Tittar in nästa gång jag har internet. Kan ta ett tag...
Ha det bra!

Ps. Vill oxå vara cool och lägga upp foton med latte som alla andra, och nu får ni se upp. Det här är ett orre-foto av högsta kvalité. Tyra ringer redan på dörren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0