Jobbigt läge.

Nämen hoppsan. Hade jag en sån här sida? Det hade jag helt glömt. Har varit lite busy förstår ni. 
 
Eller egentligen inte. 
Aja..
 
Igår så bjöd dagen på en massa grejor faktiskt. Kändes som första gången på riktigt länge, typ sen i söndags faktiskt. Blev tvungen att sätta klockan denna morgon, men tror ni jag gick upp när den ringde? Nej. Innan dess till och med! Vad händer med mig egentligen? Är det en 25 års för tidig 40-års kris, så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag skulle hursomhelst till el doktor för att checka mina blodvärden, med andra ord, blodprov. Det visade sig att dom skulle kolla (Kortfattat) allt, så det där röret jag skulle ta slutade med plural. Men jag är lite av en macho-nacho-man så jag har inget problem med sådant. Så länge inte människan sticker nålen fel och måste pressa ut blod helvetet genom vrida på nålen. Då sitter man där, vrider bort ansiktet för att göra det förvrida FUCK-fejset, och allt man vill göra är att välta bordet i ett rent raseri utbrott och hoppa ut genom fönstret som Spider Man, men vad gör man när hon frågar om det går bra? Svarar: "Det är hel lugnt asså". Jag ville egentligen skricka människan i ansiktet: "GE MIG MORFLINET, NUUU!!". Men jag överlevde, fast hade något svårt att resa mig och armen ömmar fortfarande. Men jag andas. Livet går vidare. Fast varför skulle något gå smidigt och enkelt för en gångs skull? Det är väll för jävla onödigt. Jag hängde med Aline efteråt och allt blev frid och fröjd. Slutet gott. Allting gott. 
 
Idag då?
Inte mycket.
Ingeting?
Jo. En grej. Jag skulle lägga mig på magen. På golvet. Jag vet inte varför. Man måste ligga lågt när man är populär. Fast minnet är bra, men kort. Jag glömde bort att huvudet väger en del. Och att jorden har en dragningskraft. DONK. Faceplant. Näsan är nu officiellt en pannkaka. Middagen är serverad. 
Något mer? 
Nej. Jag tror att det var allt...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0