Fint tillfälle för en ny funderare!

Befinner mig just nu på en alldeles speciell plats, i ett alldeles speciellt tillfälle, och allt är bara perfekt. Så att resa sig upp för att hämta datorn och blogga därifrån är HELT uteslutet, så mobilblogg it is. När man har hittat den perfekta placeringen i sängen, med teet i hand och Scooby Doo på tv:n, då kommer det behövas mer än en jordbävning att kunna flytta denna ska jag säga er.

Jag bara älskar att se på gamla filmer som Scooby Doo 2. Det är som att få uppleva barndomen ytterligare än gång, bara det att man förstår alla skämt men annars så är det ju detsamma. Och som om det var allt, filmen är ju underbar! Jag blir ju mega inspirerad till att bli monster-jägare när jag ser alla Scooby's och Shaggy's dunder måltider. Det står ju skrivet i sten, monaterjägare=Gratis mat. Jag skulle lätt gå in i närmaste hemsökta förfallna herrgård om jag visste att det fanns gratis mat där! Jag ska starta en sån firma, Idas-spök-och-monster-jägarfirma-ab. Slogan: Vi jagar monster och spöken. Låter ju hur bra som helst! Vi börjar imorn, för att nu, nu ska jag fortsätta min alldeles speciella kväll.

Adjöken sa denna fröken.
Eller herre.
Eller hen.
Eller Alien.
Eller monsterjägare.
Eller... Skoja bara!
Eller..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0