Träningsvärken ökar

Ser att min statistik har börjar öka. Super najs. Trodde aldrig att någon ens skulle lägga ner tid att läsa om en hjärnlös kossa. Men det är ju alltid lite små intressant kanske?

Vet ni vad denna människa ska ge sig på? Jorå, jag ska gå och lägga mig vid klockan 10. Lär inte hända så länge vår jord är upplyst av en speciell makt kallad internet, men man får väll testa.
Jag tänker inte röra på mig hur som helst. Känns som om jag ska fallera. Har träningsvärk i los låros från träningen igår. Hade hoppats på att jag var i form, men icke då. Som om ni ser en skapelse som ser ut att den skitit på sig, no worries, det är bara Ida som är i farten ;)

Go'natt på er då hälsar skitgubben.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0